Party på stan ikväll då =)

Så jävla gött o bara ha ett jobb o tänka på idag!
Åkte o träna efter jobbet.. Mitt nya tränings schema.. Kanon bra =)
Hem o duscha o sen sova i 1,5 timma.. Så jävla GÖTT!
Är så himla trött o stressad hela tiden så de behövde ja =)

Utgång ikväll då med min babe..
Känner mej verkligen taggad att träna o gå ner i vikt när man tar på sej party kläderna o dom sitter tajt som satan!

Men ikväll äré party =)
In till stan.. INTE bli så full som vanligt! (om man lyckas)
För ja har en förmåga att alltid dricka liiiite för mycke.. hmm..

Ahhh, hitta en gammal bild på datan..
Jag o min babe på väg in till stan för läääänge sen.. ;-)



O här är vi nu.. ha ha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0