Tjenna =)

Hade en bra dag igår =)
Va först o träna o sola o sen så kom min syster Jenny & min systerdotter Jennifer hem till mej o gjorde naglar..
Jennifer fick blått glitter & Jenny gjorde vita franska med lila flames =)

Sen så blidde de thai mat =) Såååååå himla gott =)
Sen så hade ju Jenny & Jennifer med sej kladdkaka & silviakaka så fick bli en sån oxå..
Faaaaan, ja som hade vart så duktig med träningen ju.. Inte bra o äta så mycke nu när ja snart ska åka hehe..

Sen blidde de cider & Jenny gjorde stiletto naglar på ena min hand



Sen blidde de utgång för mej när brudarna hade åkt hem..
Gick till exet & träffa Marina & Johanna och Isabelle & Carro





Men sen stack alla tjejer hem men som tur va så träffa ja min gamle vän Mohammed..
Som jag ALLTID träffar när ja går till typ valand, trädgård, deep mm så nu va han på exet he he..
Och som vanligt så bjöd han mej på Redbull & Vodka =)



Gud så man ser ut !!!!!

Sen så träffa ja även min gamla massör he he..
Men hängde med Mohammed typ hela kvällen o fick såklart gratis Redbull & Vodka =)

Fan ja hade riktigt kul tillslut o fan va alla killar skulle ha me en hem då ha ha!
Träffade 2 allkisar utanför.. Va dom nu hette.. Curt-Åke & Conny eller nåt ha ha!
Sköna killar de där =)
he he, denna magen är ju inte ruskigt dålig he he



Träffade (va han nu heter) en som jobbar på City Kebaben på spårvagnen hem..
Va hemma vid halv 7 ha ha..
Fortfarande på G vetty..
Men de blidde sängen direkt...

Ganska pigg idag faktiskt =)
men ja är ju ändå ledig imon =) GÖTT !!!

Snart kommer min baby hem o då blir de thai mat =) .. igen.. he he




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0