☆˙·٠•●♥ Minnen ♥●•٠·˙☆

Tänkte, fan oxå för att behöva gå upp tidigt på en lördag!
Vaknar av mej själv så tror såklart att klockan är typ 6 men nejdå då är den kvart i 8 =( så de va ju bara o gå upp..

Iväg till Landvetter & gjorde naglar på Sofia, Ebba & Lisa & sen iväg till Allum för ja tänkte shoppa lite med mamma fast det blev bara en julklapp till pappa..

Så nu måste jag åka in till stan nån dag & köpa julklapp till Oskar (mitt gudbarn) & till Toni för han ville tydligen oxå ha en men vafan ska man köpa till han ???

Tänkte ha en lugn hemmakväll idag men Toni skulle jobba ikväll oxå så då tänkte ja dra ut en sväng till Rockbaren med Sara =) Så nu sitter jag här o dricker en god Likör 43 med mjölk =)


Jag & Toni ute för några år sen typ ha ha





Satt & kollade igenom gamla kort som jag hitta hemma..
Vet att jag har tagit jätte mycke kort men vart är alla?

Här är iallafall några

Utanför Hulebäck! Jag ville ta ett kort på så många som möjligt! Kul att se på när man blir äldre!
Och dessa kort jag tog här utanför är det enda jag har på han!

Vila i frid David "Bagarn" Magnusson


Baloo & Johanna på skolavslutningen 2002 på Hulebäck



En kväll för lääääängesen, typ 10 år sen i centrum.
När alla hängde i centrum



Herkules, Becca, Jag & Johanna utanför Hulebäck 2002



ha ha, jag hemma hos Helen typ 15 bast ;-)
Då va man allt bra fräck på den tiden



Jag & Strandberg på Bonna för ett X antal år sen



Jennie, Johanna & Mockan hemma hos Tom i Bergsjön för läääängesen




Jesper & Becca på bussen hem från skolan
Tänkte att de va bäst & ta kort så man har nåt kort på folket



Malin & Linda i centrum för typ 10 år sen



Marica, Becca, Herkules, Becky & Twiggy på IV
Vila i frid Anders "Twiggy"



Minerva & jag hemma hos Said i Biskop typ 8 år sen



Oj oj, detta va längesen!
Nyårsafton hemma hos Dan i Härryda
Någon, Mikael, Moen, Kalle, Fredrik & Jessicah



Bagarn, Sonny, Tommy, Pernilla, Markus, Kenny, Mahbod, Joacim & Emelie
Vila i frid Markus Ytter !



Åh detta va sååå längesen.. Eller typ 10 år sen..
Tyskar i Landvetter för dom spela fotboll..
Så kul va de & landvetter killarna va så sura för att vi va med tyskarna ha ha!




Ja, allt va bättre förr ;-)
Ta vara på tiden & glöm inte att ta kort ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0