☆˙·٠•●♥ Julafton & Juldagen ♥●•٠·˙☆

Då va denna julen över!
På julafton så va jag hemma hos mamma & pappa i Landvetter med nästan alla syskon & syskonbarn o käka jättegod mat.... Åhhh blev sååå mätt =)
Jag fick en värmefilt i julklapp =) Den kan ju behövas för ja fryser ju typ hela tiden ha ha!

På juldagen va Bella här o gjorde naglar o sen va det dax att fixa i ordning sej o åka in till stan..
Va på Hard Rock Cafe & käka o drack gott med Strandberg, Carlsson, Peter, Daniella, Robin, Patrik, Tom mm & sen gick vi vidare till Rockbaren & festa o såklart va de ju happy hour så de blev ganska många drinkar o sen blev de efterfest hos Robin.. Vi börja ju festa ganska tidigt så blev väl ganska kalas ha ha.. Åkte till Robin halv 10 o sen somna ja vid 12 ha ha..
Vilken jävla kväll.. Ofta man åker hem halv 10 ha ha ;-)
Skulle ju möta Pernilla, hon va i stan kl 10 men då hade ju alla dratt ha ha!

Jag hade skit kul igår men trevligt sällskap o god mat =)

Peter & Andreas på Hard Rock
Sitter o väntar på maten




Daniella & Peter



Mätta efter skitgod mat =)



Jag & Strandberg



Patrik & Strandberg på Rockbaren



Daniella, Peter & Andreas



Tom & Robin



Tom, Peter & Daniella



Jag & Robin







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0