☆˙·٠•●♥ Narnia ♥●•٠·˙☆

Nu är man ÄNTLIGEN ledig i 5 dagar =)
Så igår på min första lediga dagen stack jag iväg till gymmet o träna rygg/Biceps & sen sola =)
Sen drog vi in till stan så Toni fick köpt sej en ny jacka, som jag såklart sponsra med halva typ..
Sen så tänkte vi ju käka på Jensens Böfhus för de ska ju tydligen vara så himla gott där men det va ju tvärmycke folk o värsta kön så vi gick till Dubliners o käka istället o jag blev fan asmätt!!!

Sen blev de en liten runda på stan, köpte ögonbrynsskugga =)
Åh Sen va de dax för bio =) Kollade på Narnia i 3D..
Jättebra tyckte jag men dock inte så mycke 3D..

Meningen va att när vi kom hem så skulle vi kolla på datan om Thailand men det blev soffläge istället! ha ha!
Va hemma vid 9 men jag är VERKLIGEN INGEN kvällsmänniska ha ha!

Idag är de nyår =) Men jag har ingen aning om vad som händer ikväll ha ha!
Men jag ska iallafall göra mej i ordning snart för om en stund ska vi hem till Jenny & Henke & barnen för Oskar fyller år =)

GOTT NYTT ÅR PÅ ER!
Jag tror att 2011 kommer bli ett grymt bra år! Hoppas iallafall..

Thailand blir de ju i Januari & sen i sommar så kanske man lyckas komma iväg till Prag & Finland & sen ska jag ju gå en utbildning eller 2 o massa mer godsaker väntar =)

PUSS & KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0