☆˙·٠•●♥ Träning ♥●•٠·˙☆

Nu är de slut på överkropp/underkropp
Dax att börja köra som dom stora grabbarna på gymmet ha ha ;-)
Kör man hela överkroppen så kanske de bara blir typ 1 ryggövning o vilka muskler får man då lixom?

Igår blev det Rygg/Biceps..
Blev heeeelt jävla slut i armarna men gött e de =)
Fast jag blandade ifs rygg o biceps.. Nästa gång ska ja köra alla rygg övningar först innan jag går på biceps!

Idag va jag faktiskt på MRL (mage, rumpa, lår).. Känns som om de va skit längesen sist!
Efteråt så blev det triceps & axlar! Aj mina stackars axlar !!!

Åh sen blev det bindvävsmassage på de hela =)
Aj min ben ha ha!

Iväg till Backaplan o köpte nya tränings handskar & ny mobil för min förra paja ju på nåt konstigt sätt! Lämna in den på lagning.. Tänk om den börjar fungera igen? ha ha, ja ja då har jag ju iallafall2 mobiler ;-)
Sen blir de stan o käka o sen jul på liseberg =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0