Sur men ändå glad..

Äntligen onsdag kväll =)
Har haft fullt upp hela dagarna men imon blir det sovmorgon för då är ja LEDIG =)
Åh då ska ja på ansiktsbehandling o de ska bli sååååå skönt..
Hade velat gå på massage oxå men hitta inga bra tider..
Men jag kommer nog få det skönt ändå..
Tänkte städa imon så får väl ta ett bad efter de =)

Sitter o kollar på resor till Turkiet hela tiden..
Toni är konstigt o ja är jättesur på han nu för nu vill han inte åka till Turkiet längre.. Nu när han väl får ledigt från jobbet.. Åhhhhhh va ja hatar han just nu!!!!!!!!

Men jag åker ner till Turkiet med Jennifer & Marianne istället..
Kommer bli sååå bra =) Har redan sparat ihop till biljetten =)
Bara resekassan kvar nu då!

Men jag får nog lägga på ett kol på träningen..
Asså min mage... Ja skojar inte.. Ser fan gravid ut..
Va fan ska ja göra ??????

Träna, sola & spara pengar är mitt mål..
Å klarar ja av att spara mycke pengar nu så klarar ja av de sen oxå..
Då blir de betala av resten av bilen o sen köpa en till bil..
En Beach Buggy.. O va kul =) Ska pimpa upp den =) Antingen chock rosa eller chock grön he he =)

Oj oj oj.. Rosa.. O t.om baksäte ha ha





Så fula men ändå så söta =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0