FEST !! Angelica 25 år

Fick sovmorgon i lördags =)
Städade vardagsrummet o sen åkte jag ner till Backaplan o snurra lite..
Hem o fixa i ordning sej o sen kom pappa o bytte bil med mej för min bil ska på service idag!
Sen så körde han hem mej till Angelica i Mölndal..
Hon fyllde 25 år härom dagon, GRATTIS GUMMAN =)
Så i lördags va de lite fest =)

Som sagt, va hemma hos Angelica o Kenneth o drack o käka god paj =)







Det va typ bara jag som skulle åka buss till stan men så va det en kille vid namn Niklas som skulle ut så då tänka ja att ja går ut med han men sen så skulle Jessica o Josefine oxå ut så då tog vi alla en taxi in..

Hade väldigt trevligt både hos Angelica & i stan..
Ingen av oss kände varandra så de va kul =)



Niklas gick till Rock Baren så jag, Jessica o Josefine gick in på Hardrock =)
Hade skit kul där inne =)



Gick la därifrån vid halv 4 för då hade dom andra tjejerna gått så jag tog en promenad till Brunnsparken men spårvagnen hade slutat gå så ja tog en svarttaxi hem..

O jag vet att jag brukar vakna med huvudvärk så jag tog 2 tabletter o gick o la mej o vakna hur bra som helst på söndagen! =)
Vakna la typ vid 10 men blev även en lite tupplur på dagen ha ha men annars ingen baksmälla =)

Det va en riktigt rolig kväll de där =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0