☆˙·٠•●♥GLAD MIDSOMMAR♥●•٠·˙☆

Åhh, jag vill verkligen åka utomlands nu!

Tänkte inte så för nån dag sen..

Blir la hemma på semestern.. Kanske öland..

Men nu när alla ska ut o resa så vill ja oxå åka..

Vill åka till Turkiet.. Hade vart bra o åka 4 augusti men då måste Toni ta ledigt 5 dagar o de är ju inte säkert att han får ledigt! Men det hade vart skit kul för fick reda på att Sara & Kimona oxå ska åka till Turkiet 4 augusti..

Om inte Toni kan åka så kan ja ju åka själv eftersom tjejerna ska dit men vill inte bo själv..

Finns inte ens plats på deras hotell så får bli ett annat hotell..

Hoppas hoppas hoppas att Toni får ledigt eller om nån annan vill åka med mej..

Sitter här o väntar på att Toni ska vakna..

Ska åka till Landvetter o käka o sen blir de party hos Viktoria =)




Kommentarer
Postat av: Aida

Hej hej Erica! Jag skrev först ett litet mail via "kontakta mig"-fliken men det fungerar tyvärr inte.



Jag hittade din blogg via lite googlande, vad härligt att du får hålla på med det du tycker om trots det tråkiga beskedet att du var allergisk mot akryl =(



Jag undrar bara vad du tar för priser? Jag är nyfiken på antingen ett set naturella eller ev. glittriga. Vore tacksam för svar. MVH / Aida

2010-06-25 @ 20:20:44
URL: http://kallepook.blogg.se/
Postat av: Erika

Nytt set naturell 400 :-

Nytt set fransk eller glitter 450 :-



Återbesök naturell 300 :-

Återbesök fransk eller glitter 350 :-

2010-06-27 @ 18:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0