Hellu!

Äntligen är det dax att besöka sängen efter en lååååång dag!
Kunderna har gått som på räls..
Men skönare att ha flera på en dag än att typ bara ha en kund varje dag!
Imon är dom 3 stycken sen är det heeeeelg =)
Midsommar på fredag =) Skönt o få vara ledig då =)
Ska kolla om gymmet är öppet så kanske man kan träna?!
Sen ska jag åka hem till mamma o pappa i landvetter o käka lite =)
Sen bär det väl av till stan o festa lite med viktoria mm..
Men ska ja ta egen bil till landvetter eller inte? Kanske blir en drink.. Tråkigt o köra då ju!

Fan, jag som hade bokat tid för ansiktsbehandling den 29:e men ja hade ju inte skrivit in de i min kalender =/ så nu har ja bokat in kunder den dagen så jag får ta min ansiktsbehandling en annan dag!
Sen måste ja boka massage nåndag oxå som ja o mamma ska gå på..

Är lite sugen på att resa utomlands..
Alla ska åka.. Grekland, turkiet o bla bla bla..
Jag vill oxå..
Får spara lite pengar så ja oxå kan åka..
Men lite tråkigt att åka i augusti när det är så fint här men nu har ja väl gjort slut på alla mina semester dagar ha ha.. Ska va ledig 31-32-33 så de är lite sent men ska även vara ledig 8-9-10-11-12 Juli =) Ska blå sååå skönt o INGA KUNDER ;-) Bara vara heeeelt ledig =)

Natti natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0