Ny friss ÄNTLIGEN ! =)

Igår va jag hos Sofia på Tara´s Hair studio o klippte mej o färga håret =)
Jag hatar mitt hår.. Det är platt o fult o man kan inte göra nåt med håret så jag har alltid uppsatt hår vilket är jävligt tråkigt!!
Så denna gången klippte vi det lite kortare o uppklippt o med lugg & färga håret svart med lila slingor =)
Skulle egentligen ha svart/röd men rött är ju inte riktigt min färg så blev lila istället =)
Jag blev grymt nöjd =) ÄNTLIGEN kan jag ha utsläppt hår =)







Tack Sofia, du är GRYM =)

Sen åkte jag hem till mamma o pappa o käka smörgåstårta för mamma fyllde år! Grattis =)
Efter det så åkte jag & Toni till Tuve o kolla på en lägenhet men den va inget o ha =(

Idag har jag gjort nya naglar på min ena hand =)
Grymt fina färger =) Lila/rosa & gul/guld
Och Toni gjorde min tumme =) Va duktig han är =)



Inte världens bästa bild på Toni´s mästervärk, men ändå, här kommer den på bild bevis =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0