Universeum & Amazing thai

I Fredags hade jag semester =)
Jag & Toni åkte till gymmet o träna o sen gick vi till Universeum o kolla =)







Denna söta sköldpadda råka ja skrämma.. ha ha.. så söt den va..



Snygga vi är som dvärgar typ..



Snyggve ;-)





Sen gick vi till Amazing thai o käka =)
Fy faaaan va gott =) men eftersom det är buffe så MÅSTE man ju bara ta mer..
Åhh ja blev sååå mätt o sen blev det glass på de..
Sen blev det hemgång o kolla på tv..

I Lördags va det meningen att jag skulle ha hemmakväll men jag drack lite vin o sen åkte jag hem till Carro o drack lite med Carro & Isabelle o sen åkte vi in till stan men ja kom inte in nånstans =/ så jag vänta några timmar på Toni ha ha sen åkte vi hem

Jag & Isabelle



Isabelle & Carro



Lite segt på söndagen men det blev myspys i soffan..
Kolla på presious (skit bra film) o käka pizza =)



Kommentarer
Postat av: Replica Watches

www.watchsuk.co.uk is now happy to announce the option for customers to fit their replica watches with authentic Belgium grade diamonds from 0.5 to 2.00 carats on the bezels and casings of the watches. All diamonds come with a certificate of authenticity from GIA and can be verified worldwide.

watchsuk.co.uk provides replica watches of major brands names fitted with cutting edge machinery from Japan and highly sophisticated Swiss movements and Austrian made tourbillon movements.

Watches at watchsuk.co.uk come with a 1 year warranty with 7 days money back and vigorous quality control procedures to ensure all watches arrive to customers with no defects and damage.

2011-10-31 @ 03:14:23
URL: http://www.watchsuk.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0