Naglar inför skolavslutning & student

Förra veckan hade jag Helena på besök i Landvetter..
Hon tycker om ljusa färger så jag blanda en fin ljuslila färg men denna gången skulle hon tydligen ha lite mörkare färg så det blev lila men lite annat blandat i..



Sen va det Catarina o Isabelle som stod på tur men tog ingen bild men både 2 tog ljusrosa glitter om jag inte minns fel.. Ljusa färger vill folk tydligen ha nu..

Sen kom Jennie som ville matcha naglarna med sin nya klänning så det blidde en jättefin färg..
Typ blandat med aprikos/guld



Linda har innan haft som fransk fast med färgad akryl..
Sist provade hon ljust glitter men denna gången blev det lite mer vågat o hennes son fick välja färg så det blev rött glitter..



Jessica´s naglar



Lite osäker, men kan detta vara Paula´s naglar tro?



Ida, en gammal kund som alltid brukar göra naturella eller fransk gjorde denna gången vitt & rosa glitter..



Denna veckan har jag haft några tjejer som gjort naglar för sin skolavslutning..

Sen hade jag en tjej som hette Alice som skulle sluta 9:an som gjorde fransk..
O sen kom Lotta, även hon en gammal kund som nu gjorde blått glitter..
Samma som jag har nu..




Sen hade jag en tjej från skolan som jag jobbar på som skulle sluta 9:an som ville ha fransk..
Efter henne hade jag 2 tjejer som skulle sluta 7:an om ja inte minns fel..
Och dom ville ha glitter =)
Amelia & Josefine men nu kommer jag inte ihåg vem som gjorde vad..

Före



Pågående



Klart



o sen hennes kompis



Sen kom Catarina & hennes döttrar..
Kajsa skulle sluta 9:an så hon ville ha glitter



Sen dom sista tjejerna som skulle göra naglar för skolavslutningen va 2 syskon, Emma o Moa som skulle sluta 7:an & 9:an som oxå ville ha glitter





Idag har min kompis Johanna vart förbi..
Hon har gjort naglar hos mej 2 gånger innan..
Johanna är en riktig nagelbitare & har både gångerna gjort fransk men nu har hon fått en liten fri kant så vi gjorde bara en vanligt naturell (genomskinlig) förstärkning =)
Korta o fina =)

Sen kom Emma förbi o förnyade sej men vitt glitter..

2 kunder till imon sen är jag ledig hela helgen =)
SKÖNT =)
Har vart lite stressigt nu på senaste med först mitt ena jobb på 6 timmar o sen vidare med mitt nageljobb..
Men jag kämpar på ;-)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0