Ridit islandshäst =)

Igår va jag o min syster Jenny på Eskilsby gård o red islandshäst med 4 andra tjejer..
Mycket trevligt =)

Fick tur med vädret =)
Sol o varmt =)

Så jävla roligt o rida =)
Man blir ju allt lite sugen på o skaffa häst igen..

Vi red runt på deras ridbana runt skogen..
Lite synd att det inte va skogsritt men men..
Det blev mycket galopp =)

Här är jag på Sokron



Låt er inte luras av bilden..
Vet att jag ser gravid ut men de är ja inte!
Jag har 2 par astajta leggins på mej + en jävla taskig hållning.. ha ha..
Dax att börja träna på riktigt nu!!!

Här är Jenny på Malte



Här är några av hästarna



Nu har man ridit islandshäst på både Västanvindens islandshästar..
ha ha.. slog mej nu att det stället heter samma som min adress ha ha..

Och såklart på Eskilsby gård..

Vilket islandsställe blir det sen?
Finns ett ställe där man kan rida ardenner..
De måste man ju bara testa =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0