Body Pump

Förr tränade jag Body Pump ganska ofta, typ 3 ggr/veckan så man tröttnade änna på det!
Men nu har jag bara tränat på gymmet typ så kände att det va dax att testa Body Pump igen..
Va där första gången på länge i måndags.. Fick såååån jävla träningsvärk..
Bokade tid men kände änna lite ångest att gå dit men när man väl är där så e de ju helt okej..
Så idag fick de bli Body Pump igen =)
Trodde aldrig jag skulle klara av det idag eftersom ja cykla 4 mil igår men det gick jättebra =)
Har inte alls så ont i benen =)
Så hoppas att ja kan träna MRL på tisdag =)
För en gångs skull så har ja gjort nånting nyttigt o bra på en söndag =) utan att känna att den bara försvann o man inte gjort nånting..

BODYPUMP
Här jobbar du med skivstång och viktplattor. Du tränar upp styrka och uthållighet i hela kroppen på ett enkelt, utmanande och framförallt roligt sätt.

Nu vill jag bara testa på boxningen igen.. Det är jättekul men det va sååå längesen ja va på boxning o man vill ju änna inte gå dit själv så får hitta någon som vill gå med mej!

I morse blev det en proteindrink till Frukost
Till lunch (innan träning) drack jag en modifast pulver dryck choklad.. Den är jättegod =)
Under träningen drack jag Xtend (hjälper dej bygga muskler & bränna fett). Pulver som blandas med vatten.
Efter träningen blev det en gainomax.. Vanilj & hallon är jättegoda
O sen får det bli en modifast till kvällen igen..
Och såklart vatten.. Man ska ju dricka 2-3 liter vatten om dagen..

Denna veckans träning

Måndag: Body Pump
Torsdag: Gymmet (lite blandat)
Lördag: Cykling 4 mil
Söndag: Body Pump

Ska bli spännande o se vad nästa vecka har att bjuda på..
O hoppas på att vågen visar minus =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0