☆˙·٠•●♥ Nyår 2010 ♥●•٠·˙☆

Först på dagen så va vi (jag & Toni) hemma hos min syster Jenny & hennes man o deras barn i Landvetter för Oskar fyllde 4 år på nyår såklart! Så han fick en jacka av mej o han blev jätte glad för den va ju sååå cool ;-)
Åh så käkade vi jättegod mat (Pastasallad, Potatisgratäng & Kött)...

Sen åkte vi till Ramberget & kollade på fyrverkerierna med Lars, Rasmus, Anders, Timmy & Jesper & sen vidre hem till Lars & Lotta o käka skitgod mat även där (Nån speciell potatis, Kött o sallad).. Även Lotta & Marit va där..

Sen vidare hem o göra sig i ordning sen drog vi in till stan..
Först till X:et & där träffade jag Jonas & hans polare o sen stack jag vidare till Valand men va inte där så länge o tillslut så hamn vi på Hard Rock Cafe..
Va nog hemma vid 7 tiden på morran..
Hade en kanon trevlig o rolig nyår =) Men tyvärr så tog jag inte ett ändå kort =/

Nyårsdagen så vaakna jag pigg o alert utan huvudvärk till underbart väder =(
Käka pizza o kolla på film =)

Idag ska vi hem till Toni´s föräldrar o käka..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
      

RSS 2.0